Stil in huis

Mijn trouwe twitter vrienden hebben het al gelezen.
Mijn maatje de oude labrador is niet meer.
Een week geleden ging ze weg, en kwam niet meer terug.

Vrouwtje heeft uitgelegd dat ze naar haar moeder in de hondenhemel is.
Het besef is er nu, en ik weet dat ze niet meer terugkomt.

Een paar dagen geleden kwamen zij thuis met een doosje.
Ik rook een paar haartjes en ik vond het zeer onplezierig.

Begrijpelijk dat ze iets hebben meegenomen, maar wij vonden
het allebei maar niets.
Mensen zijn rare wezens.

We moeten verder: maar o wat heb ik het er moeilijk mee.
Ik ben uit mijn doen.....en het zal tijd kosten.
Hieronder een mooie foto, de herinnering blijft.
31 januari 2000 - 9 november 2015+

Reacties

  1. het is niet leuk om je beste maatje te moeten missen. Ik weet hoe pijn dat gemis doet. Veel sterkte en lieve koppies van je twittervriendinnetje Malou!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Vaarwel....

Boswandeling

Rosie