Ik doe het ook

Het gaat best wel goed met mij ook al zeg ik het zelf.
Vorig jaar voor de kerst had vrouwtje enorme zorgen over mij en
moest ik steeds naar de dierenarts toe.
Baasje kwam op het idee om mij puppyvoer te geven om nog wat aan te 
komen en ik voel mij weer als een puppy.
Ik ben 2 kilo aangekomen en zit letterlijk en figuurlijk beter in mijn velletje.
Zo simpel kan het dus zijn. Die 800 euries had vrouwtje dus beter aan brokjes
en botjes kunnen besteden dan al dat nare geprik bij de dierenarts (maar dat is mijn mening)

Er is de laatste weken iets geks aan de poot. Ze zijn steeds thuis en alhoewel ik dat wel gezellig
vind verlang ik ook naar mijn welverdiende rust.
Baasje en vrouwtje zijn meer dan ooit in love en dat is dan wel weer mooi om te zien.
Ze noemen het geloof ik een intelligente lockdown. Wat ze er precies mee bedoelen weet
ik niet, maar wel dat ze om de 10 minuten hun pootjes aan het wassen zijn.
Zeg nou zelf, ik doe dat ook vaak maar dit vind ik lichtelijk overdreven.

We snuiven nu ook niet aan andere hondjes wat ik persoonlijk jammer vind.
Ik hou van sociale contacten. Mijn maatje wat minder want die is een keer gebeten
en is daarom wel wat vertrouwen kwijt in de mede-hond. Daar ben ik totaal anders in. 
Dat maakt mij ook bijzonder en dat heb ik van horen zeggen.
De zin: hart onder de riem (die heb ik altijd) onder mijn riem daar wil ik ook graag iets
aan toevoegen.
Wees lief voor elkaar, heb respect voor een ieder die nu keihard bezig is om mensen te
helpen en blijf gezond door afstand te houden hoe lastig dat ook is. 
IK DOE HET OOK NAMELIJK!


Liefs Saartjeđź’–

Reacties

Populaire posts van deze blog

Vaarwel....

Boswandeling

Rosie